Arrived! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Danique Houtkooper - WaarBenJij.nu Arrived! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Danique Houtkooper - WaarBenJij.nu

Arrived!

Door: Danique

Blijf op de hoogte en volg Danique

07 Februari 2014 | Spanje, Barcelona

Hoi allemaal!

Hier ben ik dan met mijn eerste reisverslag. Gisteren ben ik om 13:15 uur vanaf Eindhoven vertrokken naar Barcelona. Wat was het afscheid nemen van papa, mama en Steven moeilijk zeg.. wauw! Er waren wel wat mensen die doorhadden dat ik het best moeilijk had en die waren heel lief voor me! Mijn handkoffer paste niet meer in het vliegtuig en ging daarom naar het ruim, wat wel jammer was want ik was vergeten mijn oortjes eruit te halen en dus had ik geen muziek onderweg.
De vlucht ging heel goed, was erg rustig en ging super snel. Binnen 1 uur en 3 kwartier waren we er. Ik moest toen natuurlijk op mijn bagage wachten en daarna met de Aerobus richting Placa Catanlunya. Daar werd ik opgehaald en ging ik met de metro naar mijn huisje! Het ziet er echt heel mooi uit, maar ik vind het wel jammer dat ik bijna geen buitenwereld kan zien.
De eerste 2 dagen en nacht vallen me toch wat zwaarder dan ik in eerste instantie had gedacht. Dat je ergens alleen bent, merk je echt pas als je er bent. Hopelijk wordt het wat beter de komende dagen. Maandag begin ik met stage en de Spaanse lessen! Super spannend, maar ook wel heel leuk!

Nou, dit was alles wel. Tot mijn volgende reisverslag! :)

  • 07 Februari 2014 - 11:40

    Karin:

    Zal best allemaal wennen zijn!! Maar komt vast helemaal goed!!
    Zijn er nog meer mensen van school die je kent??

    Geniet toch van de supermooie ervaring om in het buitenland stage te lopen!!

    Dikke kus Karin

  • 07 Februari 2014 - 13:35

    Ronald Houtkooper:

    Hoi Danique,

    Het is natuurlijk wennen maar je vindt zo je weg in Barcelona.

    Veel plezier daar en maak er wat van, gelukkig heb je dit hele weekeind nog voordat je stage en studie begint

    Pak in ieder geval goed je rust maar ga ook genieten in de mooie stad Barcelona


    Groetjes Papa

  • 07 Februari 2014 - 14:02

    Danique Houtkooper:

    Hoi Karin,
    Jaa het is zeker wennen! Er zijn geen mensen van school die ik ken, dat zou het wel iets beter maken haha!
    Dankjewel ga ik doen :)
    Liefs!

  • 07 Februari 2014 - 14:05

    Danique Houtkooper:

    Hee Pap,
    Ik was liever gelijk aan de slag gegaan, want nu zit ik heel veel alleen..
    Ik probeer mijn rust te pakken en mijn stage is echt super dichtbij de Sagrada Familia dus dat komt wel goed denk ik! :)
    Werkse nog vandaag!
    Liefs

  • 07 Februari 2014 - 14:21

    Mamske:

    He lieverd, iedereen begrijpt dat de eerste dagen lastig zijn. Maandag begint alles, dus dan wordt het zeker beter! Geniet nog van de rust en probeer je weer een beetje op te laden. Zorg goed voor jezelf en heb vooral vertrouwen in jezelf. Dikke kus.

  • 07 Februari 2014 - 14:35

    Danique Houtkooper:

    Hee mam,
    Jaa deze dagen zijn niet leuk haha!
    Ik hoop echt dat het beter wordt en dat ik beter slaap enzo :)
    Dikke kus terug XXX

  • 08 Februari 2014 - 19:03

    Jacqueline:

    Hey Danique ik wens je veel plezier in Barcelona en zet hem op.

  • 08 Februari 2014 - 19:04

    Jacqueline Van Essen:

    Hihi Je kent natuurlijk wel meer Jacqueline's . Maar ik was het

  • 08 Februari 2014 - 20:14

    Danique Houtkooper:

    Hahaha nu weet ik het ja!
    Dankjewel :)

  • 11 Februari 2014 - 19:12

    FamNijverdal:

    Hé Danique, al een interessante werkdag meegemaakt?
    Of is het nog een soort vakantie :))
    Groetjes van iedereen en veel (werk) plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danique

Iik ben Danique, ik ben 21 jaar oud en ik kom uit Hengelo (ov). Ik volg de opleiding secretariële beroepen, niveau 4 op het ROC van Twente in Hengelo. Voor mijn opleiding ga ik 5 maanden op stage naar Barcelona en daar ga ik werken bij Lodging Barcelona! Volg mij hier als je alles van mijn reis wilt weten :)

Actief sinds 04 Feb. 2014
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 3117

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 29 Juni 2014

BARCELONAAA!

Landen bezocht: